Nákupná košík

Reklamácia a vrátenie tovaru

Pri posudzovaní reklamácií sa vždy sa riadime filozofiou zabezpečeniačo najvyššej spokojnosti zákazníka. Ako väčšina kvalitných eshopov, ktoré sa snaží robiť si svedomito svoju prácu, aj my sa dbáme na to, aby vždy všetko prebehlo čo najrýchlejšie a hladko. Napriek tomu sa aj nám môže stať, že spravíme chybu, sme tu však vždy pre vás. Vážime si energiu a čas, preto pri odstúpení od objednávky vrátime úhradu do 3 pracovných dní od jej spätného obdržania. Ak potrebujete vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

  1. Tovar môžete vrátiť dvomi spôsobmi buď na našu adresu, ktorú nájdete nižšie alebo pomocou výdajných miest Zásielkovne (Packeta) – V tomto prípade pošlite tovar prosím na výdajné miesto SEREĎ – Podzámska ulica.
  2. Vrátenie tovaru pomocou výdajných miest Zásielkovne je pre objednávky do 10kg a zásielky spĺňajúc parametre uvedené nižšie
  3. 3. Maximálny rozmer jednej strany zásielky je 70 cm
  4. Maximálny súčet všetkých troch strán zásielky do 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
  5. Ak tovar nespĺňa tieto parametre, je potrebné ho zaslať na našu adresu nižšie
  6. Nezabudnite, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave a originál obale, spolu so všetkými doplnkami a štítkami (tovar by mal byť vhodný na opätovný predaj).
  7. Zabaľte bezpečne tovar, a priložte do balíčku aj svoje meno alebo číslo objednávky. (faktúru netreba vytlačiť)
  8. Tovar nám zašlite alebo prineste bezpečne zabalený na adresu do 30 dní od zakúpenia (dobierky nepreberáme):
    Bhakti Joga Centrum o.z. - Avatar Shop,
    Vinohrady nad Váhom 577, 92555 Vinohrady nad Váhom
    e-mail – avatarshop.sk@gmail.com , tel. +421 918 566 172

Informácie

Pre reklamovaný – spätne zasielaný tovar:

  • Tovar je možné vrátiť do 30 dní od jeho obdržania – nepoužitý, nepoškodený, s originálnym obalom bez udania dôvodu-
  • v prípde reklamácie kvality výrobku je doba na možnú reklamáciu zo zákona do 2 rokov od zakúpenia
  • Pri zasielaní na našu adresu tovar prosím náležite a bezpečne zabalte a priložte alebo napíšte viditeľne číslo objednávky
  • prosím uložte si potvrdenie o odoslaní objednávky
  • napíšte e.mail na adresu avatarshop.sk@gmail.com o vrátení tovaru (v prípade ak ide ovrátenie do 30 dní od zakúpenia nemusíte udávať príčinu), v prípade klasickej reklamácie popíšte prosím vadu, alebo dôdvod, prečo tovar vraciate
  • peniaze vám zašleme výhradne na účet po obdržaní reklamácie (v prípade 30 dňového vrátenia ihneď) v prípade klasickej reklamácie ihneď po posúdení jej opodstatnenosti – zväčša ihneď, najneskôr však do 30 dní od obdržania s vyjadrením uznania reklamácie, alebo jej zamietnutia...

Prečo nie je vrátenie zdarma?

Náš dôvod je jednoduchý. Žiadame našich vážených zákazníkov, aby si svoje objednávky skontrolovali a vybrali si správny tovar, čím pomôžu minimalizovať dopad na životné prostredie spojený s prípadným vrátením tovaru (doprava, balenie...). Neustále sa snažíme zdokonaľovať informácie k produktom, aby ste si vedeli zvoliť správne na prvýkrát. Rovnako máte u nás dostupný kvalitný tím podpory, ktorý pomôže zodpovedať všetky otázky, prípadne Vám lepšie priblížiť produkt (detailné foto, video, audio a pod.) pred nákupom.


Za pochopenie Ďakujeme a prajeme dlhodobú spokojnosť s našimi výrobkami...